نن د هلمند پوهنتون د دعوت او ارشاد آمریت له لوري د پوهنتون په مسجد کي د معاصر تعلیم او اسلامي ارزښتونو ترمنځ همغږي، ستونزي او حل لاري تر عنوان لاندي یو ارزښتناک اصلاحي سمینار وړاندي سو، چي په کښې د پوهنتون ګڼ شمېر استادانو او اداري کارکوونکو ګډون کړی و.
د سمینار پیل د دعوت او ارشاد آمر مولوي عبدالقیوم ذاکر صاحب وکړ، هغه د معاصر تعلیم پر ارزښت، د هغه له اسلامي ارزښتونو سره د همغږۍ اړخونه او د علم. . .
د هلمند پوهنتون مسلکي پرمختیا مرکز په همکارۍ د دې پوهنتون په تدریسي ټولګیو کي د پایلو پر بنسټ ښووني، محصل محوره تدریس او الکترونیکي زده کړو په اړه ورکشاپ پیل سو.
په دغه روزنیز. . .
د ( امن او يووالي ) تر سرلیک لاندي د هلمند پوهنتون په کچه د کرکيټ سیالۍ د(۱۴۰۱/۲/۲۶) نېټې څخه تر (۱۴۰۱/۳/۲۳) نېټې ترسره سوې.
د بېلابيلو پوهنځیو، اداري کارمندانو او د پوهنتون ورزشي کلب. . .
د ازموینو لړۍ!!!
یقینا ازموینې د علمي او اکاډمیکو مرکزونو د تحصیلي او زده کړه یېز بهېر له پړاوونو څخه مهم پړاو ګڼل کېږي، ځکه د تدریسي بهېر ځنځیري اتکړۍ بشپړوي.
هلمند پوهنتون هم د خپل. . .
نن د هلمند پوهنتون د دعوت او ارشاد آمریت له لوري د پوهنتون په مسجد کي د معاصر تعلیم او اسلامي ارزښتونو ترمنځ همغږي، ستونزي او حل لاري تر عنوان لاندي یو ارزښتناک اصلاحي سمینار وړاندي سو،. . .
د هلمند پوهنتون مسلکي پرمختیا مرکز په همکارۍ د دې پوهنتون په تدریسي ټولګیو کي د پایلو پر بنسټ ښووني، محصل محوره تدریس او الکترونیکي زده کړو په اړه ورکشاپ پیل سو.
په دغه روزنیز. . .
د هلمند پوهنتون ۲۵ تنو کادري او اداري کارکوونکو د خپل علمي سفر په لړ کي د قندهار، زابل او غزني پوهنتونونو څخه لیدنه وکړه.
یادو کارکوونکو د دغو پوهنتونونو د رهبرۍ ترڅنګ د بېلابېلو. . .
په هلمند پوهنتون کي د ۱۴۰۴ لمریز کال د کانکور ازموینې په تړاو د کانکور ګډونوالو د بایومټریک معلوماتو د ثبت بهیر رسماً پیل سو.
یاده پروسه، چي د دوو ورځو (سې شنبه او چهارشنبه) پوري به. . .
نن د هلمند پوهنتون د مسلکي پرمختیا مرکز د غونډو تالار کښي د دې پوهنتون د رئیس شیخ الحدیث و التفسیر مفتي محمد شریف الله ابو احمد صاحب په مشرۍ د علمي شورا غونډه ترسره سوه.
غونډه د قرآن. . .
د هلمند پوهنتون په مسجد کي د دعوت او ارشاد آمریت له لوري د لوی اختر د سنتونو، آدابو او د اختر لمونځ په اړه یو روزنیز سمینار وړاندي سو.
یاد سمینار، چي په کښې ګڼ شمېر استادانو او اداري. . .