نن ورځ سه شنبه د هلمند پوهنتون د غونډو په تالار کښي د دعوت او ارشاد امریت له لوري د نفس تزکیې تر عنوان لاندي مهم اصلاحي سیمینار وړاندي سو. چي پر مهال یې د دې پوهنتون استادانو، اداري کارمندانو او خدماتي کارکوونکو ګډون درلود.
سمینار د دعوت او ارشاد د امر مولوي عبدالقیوم ذاکر صاحب له خوا پیل سو، نوموړي د نفس د تزکیې اهمیت د قرآني آیاتونو او نبوي احادیثو په رڼا کښي ذکر کړ.
ښاغلي ذاکر صاحب د. . .
نېته: ۴/۹/۱۴۴۶ ه.ق
د هلمند پوهنتون د غونډو په تالار کښي د دعوت او ارشاد امریت له لوري د علمي بخالت او د هغه اخروي عذاب تر عنوان لاندي مهم اصلاحي سیمینار وړاندي سو. چي پر مهال یې. . .
د ( امن او يووالي ) تر سرلیک لاندي د هلمند پوهنتون په کچه د کرکيټ سیالۍ د(۱۴۰۱/۲/۲۶) نېټې څخه تر (۱۴۰۱/۳/۲۳) نېټې ترسره سوې.
د بېلابيلو پوهنځیو، اداري کارمندانو او د پوهنتون ورزشي کلب. . .
د ازموینو لړۍ!!!
یقینا ازموینې د علمي او اکاډمیکو مرکزونو د تحصیلي او زده کړه یېز بهېر له پړاوونو څخه مهم پړاو ګڼل کېږي، ځکه د تدریسي بهېر ځنځیري اتکړۍ بشپړوي.
هلمند پوهنتون هم د خپل. . .
نن ورځ سه شنبه د هلمند پوهنتون د غونډو په تالار کښي د دعوت او ارشاد امریت له لوري د نفس تزکیې تر عنوان لاندي مهم اصلاحي سیمینار وړاندي سو. چي پر مهال یې د دې پوهنتون استادانو، اداري. . .
نېته: ۴/۹/۱۴۴۶ ه.ق
د هلمند پوهنتون د غونډو په تالار کښي د دعوت او ارشاد امریت له لوري د علمي بخالت او د هغه اخروي عذاب تر عنوان لاندي مهم اصلاحي سیمینار وړاندي سو. چي پر مهال یې. . .
نېټه: ۱۴۴۶/۸/۲۷ هـ ق
نن چهار شنبه د هلمند پوهنتون په انګړ کي د دیني مدارسو د فارغانو د خامسه او مافوق الثانویه سويې د تثبیت ازموینه د یو غونډي په ترڅ کي پیل سوه. په غونډه کي د هلمند. . .
نېټه: ۲۶/۸/۱۴۴۶ هـق کال
په هلمند پوهنتون کي د دیني مدارسو استادانو ته په حنفي فقهي کي د څېړني میتودولوژۍ څلور ورځنی سیمنار پای ته ورسېد. دغه سیمنار چي د یاد پوهنتون د مسلکي پرمختیا. . .
نن پنج شنبه د هلمند پوهنتون د غونډو په تالار کښي د مسلکي پرمختیا آمریت په همکارۍ د زراعت ریاست استازو او خصوصي قوریه دارانو ته د نیالګیو د روزني، بسته بندۍ او مارکېټ ته د عرضه کولو په. . .
د لوړو زده کړو وزارت یو پنځه کسیز هیئت، د کارکوونکو چارو رئیس په مشرۍ هلمند پوهنتون ته را رسېدلي، دغه هیئت د پوهنتون د اداري مراسلاتو او اړوندو برخو ارزونه وکړه او د اداري د اصلاحاتو. . .